ارور موبایل
چگونه frp موبایل را حذف کنیم؟

چگونه frp موبایل را حذف کنیم؟

در این بخش از آموزش های ارور موبایل شما را frp موبایل آشنا خواهیم کرد. گوگل برای امنیت بیشتر کاربران خود این قفل امنیتی را بر روی اندروید 5.1 به بعد بر روی موبایل فعال کرد. و کاربران تها با به یادوری جیمیل خود میتوانند به درون گوشی موبایل دسترسی پیدا کنند. اما نگران نباشید ترفند ها و ابزا هایی برای رهایی از frp نیز وجود دارد تا بتوانید حذف frp موبایل را خودتان انجام دهید.

 

frp در موبایل چیست

frp در موبایل چیست؟

FRP به معنی “Factory Reset Protection” است و یک قابلیت امنیتی در سیستم عامل اندروید است که از نسخه 5.1 به بالا فعال شده است. به طور خلاصه، این قابلیت در صورتی که تلفن همراه شما به صورت فعال بوده و از طریق یک حساب کاربری گوگل به آن وارد شده باشید، جلوی دسترسی بدون مجوز به داده های شما را می گیرد. بنابراین در صورتی که شما قصد فروش یا تحویل تلفن همراه خود را به فرد دیگری دارید، بهتر است از قبل FRP را غیرفعال کنید تا فرد دیگری نتواند به داده های شما در دستگاه دسترسی پیدا کند.

 

چگونه frp را باز کنیم؟

 

چگونه frp را باز کنیم؟

شما برای باز کردن قفل frp نیاز به جیمیل و رمز عبور جیمیل خود را دارید. شما با وارد کردن جیمل و رمز عبور خود می توانید به راحتی وارد گوشی شوید. فقط توجه داشته باشید شما بایستی جیمیلی را وارد نمایید که در محله اول درون گوشی موبایل خود ثبت کرده اید.

حذف جیمیل

حذف جیمیل پس از فلش یا بازگشت به کارخانه یکی از مشکلات عدیده این روز های مردم است که با بازگشت به کارخانه زدن گوشی خود احساس می کنند که گوشی ود را فلش نموده اند اما غافل از آنکه فلش کردن گوشی اصول و قواعد خود را دارد از این رو با مشکلات حذف frp رو به رو می شوند.

اگر جیمیل را نداشته باشیم چه کاری کنیم؟

ما د ارور موبایل پکی حذف frp را برای این دسته افراد قرار داده ایم تا بتوانند مشکل قفل جیمیل را در خانه انجام دهند برای دریافت این فایل به لینک زیر مراجعه نمایید.

حذف frp موبایل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل