ارور موبایل
کد رفع مشکل اینترنت ایرانسل

کد رفع مشکل اینترنت ایرانسل

برای رفع مشکل اینترنت ایرانسل می‌توانید مراحل زیر را امتحان کنید:

برای شروع کافیست کد دستوری #2*4*555* را از طریق تلفن همراه خود شماره گیری نمایید . تنظیمات یا Configuration Message را انتخاب نمایید و پس از ورود به صفحه تنظیمات ایرانسل، گزینه Install را انتخاب نمایید. همچنین در صورتی که نیاز به وارد کردن رمز بود می توانید از عبارت 1234 استفاده نمایید.

1. یک بار دیگر اتصال خود را بررسی کنید. مطمئن شوید که شما در محدوده پوشش شبکه ایرانسل هستید یا نه.
2. گوشی همراه خود را ریستارت کنید. برخی اوقات، این کار مشکلات اتصال را رفع می‌کند.
3. اگر با استفاده از شبکه همراه نتوانستید به اینترنت دسترسی پیدا کنید، از یک اتصال وای‌فای دیگر برای تست استفاده کنید.
4. برنامه مرورگر خود را بسته و مجدداً باز کنید. احتمالاً به دلیل مشکلات فنی، ممکن است اینترنت قطع و یا تأخیر داشته باشد.5. اگر همه مراحل بالا را امتحان کردید اما هنوز مشکل حل نشد، با پشتیبانی ایرانسل تماس بگیرید و مشکل خود را گزارش دهید. آنها ممکن است بتوانند شما را در رفع مشکلتان یاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل