ارور موبایل

گزارش مثبت هوآوی از نتیجه اقتصادی نیمه اول سال ۲۰۲۰

یکی از مطالبی که شرکت‌های مختلف طی سال‌ها از خود منتشر می‌کنند، نتایج مالی آن‌ها است. حالا، ما نیمی از سال ۲۰۲۰ را پشت سر گذاشته‌ایم و بسیاری از شرکت‌ها آغاز به انتشار گزارش اقتصادی خود برای دوره‌های حسابرسی گذشته کرده‌اند. هوآوی در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرده که هم درآمد و هم سود خالص سالانه این شرکت نسبت به سال‌های گذشته، به ترتیب، ۱۳.۱ و ۹.۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

 

میزان درآمد هوآوی در نیمه اول سال جاری

آمار و ارقام منتشر شده توسط هوآوی حاکی از آن است که درآمد این شرکت چینی تا اینجای سال ۴۵۴ میلیارد یوآن بوده است که معادل ۵۶ میلیارد دلار آمریکا محسوب می‌شود. درآمد کسب و کار اپراتوری هوآوی به ۱۵۹.۶ میلیارد یوآن، بخش سرمایه‌گذاری این شرکت به ۳۶.۳۳ میلیارد یوآن و بخش مشتریان هوآوی هم که شامل گوشی‌های هوشمند مختلف است به ۲۵۵.۸ میلیارد یوآن درآمد رسیده است.

یک محاسبه ساده نشان می‌دهد که بیش از نیمی از درآمد هوآوی از طریق گوشی‌های هوشمند، تبلت و گجت‌های پوشیدنی در میان دستگاه‌های دیگری است که توسط این شرکت تولید شده‌اند. این در حالی است که دستگاه‌های مخابراتی این شرکت است که باعث شده است هوآوی در کشور‌های مختلف مورد تحریم قرار بگیرد و آمریکا ممنوعیت فعالیت تجاری این برند را صادر کرده است. تجارت این شرکت در آمریکا تنها ۳۵ درصد از فعالیت تجاری این شرکت را تشکیل می‌داد.

 

دیگر شرکت‌ها چقدر درآمد داشتند؟

گفتنی است، هنوز بسیاری از شرکت‌های فناوری گزارش مالی خود در نیمه نخست سال ۲۰۲۰ را منتشر نکرده‌اند و به زودی این اتفاق خواهد افتاد. انتظار می‌رود اواخر این ماه به جایی برسیم که شاهد تصویر بزرگتری از بازار گوشی‌های هوشمند در مقابل موج اول اپیدمی بیماری کووید – ۱۹ باشیم. در این میان، می‌توانیم بفهمیم که هوآوی تا چه حد در برابر رقیبان خود پیشرفت کرده است.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل