ارور موبایل

گوشی جدید iQOO U1 رونمایی شد

به نظر می‌رسد شرکت iQOO این روزها، شلوغ‌ترین روز‌های کاری خودش را می‌گذراند. این شرکت هفته گذشته، از iQOO Z1x با پردازنده Snapdragon 765G و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی رونمایی کرد. به تازگی، این شرکت یک عضو دیگر به خانواده گوشی‌های هوشمند خود اضافه کرده است. این گوشی iQOO U1 نام دارد.

 

طراحی iQOO U1

گوشی iQOO U1 با نمایشگر ۶.۵۳ اینچی از جنس ال‌سی‌دی و با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل تولید شده است. صفحه نمایش این گوشی دارای یک حفره پانچ در گوشه سمت چپ خود بوده که دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی داخل آن قرار گرفته است. پشت این دستگاه، دوربین سه‌گانه‌ تعبیه شده است. حسگر‌های این دوربین سه‌گانه با ترکیب عمودی کنار هم قرار گرفته‌اند. این دوربین سه‌گانه دارای یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق (ToF) است.

 

مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری

پردازنده Snapdragon 720G به عنوان مغز iQOO U1 عمل می‌کند. این تراشه با حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی همراه خواهد شد. سیستم عامل پیش‌فرض این گوشی اندروید ۱۰ است که با رابط کاربری iQOO کار می‌کند و دو مدل حافظه داخلی ( ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت) برای آن در نظر گرفته شده است. هیچکدام از مدل‌های iQOO U1 با پشتیبانی از کارت حافظه microSD تولید نشده‌اند و راهی برای افزایش میزان حافظه آن‌ها وجود ندارد.

باتری این دستگاه هوشمند، ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و توسط یک شارژر microUSB با توان ۱۸ واتی شارژ می‌شود. دیگر مشخصه مهمی که iQOO U1 دارد، حسگر اثر انگشت آن است که روی لبه کناری دستگاه تعبیه شده است. این گوشی همچنین دارای جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، حالت‌های گرافیکی Game Space و Multi-Turbo و همچنین بلوتوث نسخه ۵.۱ است.

 

اطلاعات فروش iQOO U1

گوشی iQOO U1 قرار است با سه رنگ مشکی، آبی و سفید عرضه شود. مدل پایه این مدل با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۷۰ دلار عرضه می‌شود. به ازای بیشتر شدن میزان حافظه مورد نظر کاربران، ۲۰۰ یوآن یا ۳۰ دلار به قیمت گوشی اضافه می‌شود. مدل بالای U1 با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، به قیمت ۲۳۰ دلار فروخته خواهد شد.

گفتنی است؛ گوشی جدید iQOO در چین از طریق سایت رسمی این شرکت پیش‌فروش می‌شود، اما از ۲۳ جولای، این گوشی در بازار عرضه خواهد شد.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل