ارور موبایل

گوشی Galaxy A01 Core در سکوت مطبوعاتی معرفی شد

شرکت سامسونگ در حال حاضر بخش عمده‌ای از بازار گوشی‌های هوشمند را در اختیار گرفته است و ساخت گوشی با قیمت‌های مختلف سبب شده تا افراد زیادی طرفدار گوشی‌های این شرکت شوند.”

به تازگی این شرکت بزرگ کره‌ای، گوشی ارزان قیمت خود را بدون برگزاری هیچ مراسمی و در سکوت مطبوعاتی معرفی کرد. گوشی ارزان قیمت شرکت مذکور Galaxy A01 Core نام دارد و سامسونگ این دستگاه را در کشور اندونزی رونمایی کرد که بر اساس اطلاعات منتشر شده، این تلفن هوشمند از یک نمایشگر با کیفیت HD استفاده خواهد کرد و سیستم عامل اندروید ۱۰ روی آن نصب شده است.”

سخت افزار استفاده شده در گوشی Galaxy A01 Core

نمایشگر استفاده شده در این دستگاه اندازه‌ای ۵.۳ اینچی داشته و شرکت سامسونگ در گوشی Galaxy A01 Core از پردازنده پایین‌رده Mediatek MT6739 که در سال ۲۰۱۷ طراحی شده استفاده کرده است که در کنار رم ۱ گیگابایتی توانایی پردازش بسیار پایینی را خواهد داشت. این گوشی در دو حافظه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی تولید شده است و توانایی پشتیبانی از کارت اس‌دی در خشاب مشترک با سیم‌کارت دوم را خواهد داشت.”!

شاید بتوان گفت تنها نقطه مثبت موجود در این گوشی، باتری استفاده شده در آن باشد چرا که شرکت سامسونگ در این گوشی از یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است؛ از دیگر قابلیت‌هایی که در این گوشی ارزان قیمت دیده می‌شود می‌توان به وجود جک هدفون اشاره کرد. این گوشی از یک دوربین تکی با کیفیت ۸ مگاپیکسل به عنوان دوربین اصلی و یک لنز ۵ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی استفاده می‌کند.

این گوشی در سه رنگ آبی، قرمز و مشکی و با قیمت حدودی ۷۵ دلار وارد بازار خواهد شد؛ عرضه این دستگاه در جهان از امروز شروع شده است و به زودی باید شاهد عرضه این گوشی پایین رده در بازار کشور باشیم.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل