ارور موبایل

گوشی Vivo V20 از فناوری 5G پشتیبانی می کند

شرکت ویو یکی از شرکت‌های نسبتا نوپای چینی است که در ایام اخیر توانسته به فروش بسیار خوبی در بازار جهانی دست پیدا کند. گوشی جدید این شرکت vivo V20 نام دارد و ویوو این گوشی را در اواخر ماه آینده وارد بازار هند می‌کند. ویوو قرار است گوشی جدید خود را در جشنواره Dussehra که در ۲۵ اکتبر و در هند برگزار می‌شود معرفی و پس از چند روز آن را وارد بازار این کشور کند. اما به تازگی برخی اطلاعات این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است که بخش عمده‌ای از مشخصات دوربین گوشی vivo V20 را فاش می‌کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده گوشی vivo V20 از یک دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که به صورت L طراحی شده است، هنوز اطلاعات خاصی درباره لنزهای موجود در این گوشی منتشر نشده است اما براساس اطلاعات موجود، ظاهرا گوشی V20 فاقد لنز پریسکوپ خواهد بود.

دوربین جلوی گوشی Vivo V20

در بخش دوربین جلوی این گوشی شاهد دو لنز هستیم که در گوشی V19 نیز از همین ترکیب استفاده شده بود؛ تنها تفاوتی که دوربین سلفی گوشی V20 با V19 دارد به محل قرارگیری دو لنز مربوط می‌شود و این بار شرکت ویوو هر دو لنز را به سمت چپ منتقل کرده است. گفتنی است سنسور اصلی دوربین سلفی گوشی V20 از لنز ۴۴ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

در بخش اطلاعات سخت افزاری فعلا اطلاعات زیادی از این گوشی در فضای مجازی منتشر نشده است و تنها قابلیتی که به طور رسمی می‌توان آن را تایید کرد به پشتیبانی از فناوری 5G در این گوشی مربوط می‌شود. گفتنی است شرکت Vivo علاوه بر گوشی روی دو مدل V20 SE و V20 Pro نیز کار می‌کند که باید منتظر انتشار اطلاعات مربوط به هر دو در هفته آینده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل