ارور موبایل

اطلاعات سخت افزاری گوشی Z Fold 2 به طور کامل فاش شد

شرکت سامسونگ در سال‌های اخیر توانسته است بخش عمده‌ای از بازار تلفن‌های هوشمند را از آن خود کند و با عرضه گوشی‌هایی متناسب با هر قشر از جامعه، توانسته است به محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران دست پیدا کند. اما این شرکت حدود دو سال است که روی ساخت گوشی‌های هوشمند با نمایشگر منعطف یا همان تاشو فعالیت دارد و تاکنون گوشی‌های Z Fold و Z Flip که در جهت‌های عمودی و افقی خم می‌شدند را وارد بازار کرد”!

کمتر از یک ماه پیش بود که شرکت سامسونگ با برگزاری مراسمی از گوشی‌های جدید خود رونمایی کرد که در میان محصولات جدید رونمایی شده توسط شرکت سامسونگ نام نسخه دوم گوشی Z Fold که قرار است Z Fold 2 نام داشته باشد به چشم می‌خورد.

اما شرکت سامسونگ در مراسم خود صرفا تیزری از نسخه جدید گوشی تاشو خود را نمایش داد و بخش بزرگی از اطلاعات سخت افزاری این گوشی برای بسیاری از کاربران در هاله‌ای از ابهام است. اما در حالی که حدود یک هفته تا زمان عرضه این گوشی در بازار باقی مانده، کلیه اطلاعات سخت افزاری این گوشی در فضای مجازی فاش شده است.

اطلاعات سخت افزاری گوشی Z Fold 2

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی Galaxy Z Fold 2، از دو صفحه نمایش بهره می‌برد که به صورت افقی روی هم قرار می‌گیرند و هر دوی آن‌ها از فرکانس ۱۲۰ هرتز استفاده خواهند کرد. این نرخ تازه سازی برای یک گوشی هوشمند فرکانسی بسیار بالا و رضایت بخش است. در بخش پردازنده استفاده شده در این گوشی می‌توان به وجود پردازنده Qualcomm Snapdragon 865+ و حافظه رام ۱۲ گیگابایتی اشاره کرد. علاوه بر این گوشی مذکور در دو حافظه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی وارد بازار خواهد شد و از باتری قدرتمند ۴۳۶۵ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که به وسیله یک شارژر ۲۵ واتی فست شارژ، تغذیه خواهد شد”!

در بخش کناری این گوشی نیز یک سنسور اثر انگشت به چشم می‌خورد و قیمت این گوشی در زمان عرضه حدود ۱۹۸۰ دلار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل