ارور موبایل

احتمال بازگشت شارژرهای اپل به جعبه های آیفون ۱۲

احتمال بازگشت شارژرهای اپل به جعبه های آیفون ۱۲

 

با عرضه گوشی‌های آیفون ۱۲ شرکت اپل به طرفداران خود اعلام کرد که قصد ندارد شارژر این دستگاه را داخل جعبه آن قرار دهد. این مجموعه اظهار داشت که علت چنین اقدامی حمایت از سلامت محیط زیست است و آن‌ها تلاش دارند به این صورت ایجاد آلودگی‌های سالانه‌ خود را کاهش دهند.

با این وجود بسیاری از منتقدان بر این باورند که شرکت اپل برای فروش جداگانه شارژرها این قطعات را در جعبه گوشی‌های هوشمند قرار نمی‌دهد. اکنون خبرها حاکی از آن است که شرکت اپل سیاست‌های خود را در برزیل تغییر داده و در نظر دارد شارژرها را به همراه گوشی‌های هوشمند عرضه کند.”

مخالفت مقامات برزیلی با عدم وجود شارژر در جعبه‌های آیفون ۱۲

بر اساس اطلاعات منتشر شده آژانس عمومی حمایت از منافع مصرف کننده در برزیل شرکت اپل را مورد استیضاح قرار داده تا این مجموعه تاثیر مثبت عدم ارائه شارژرها بر کاهش آلودگی محیط زیست را ثابت کند. پس از ارائه مدارک و جلسه‌های صورت گرفته آژانس عمومی حمایت از مصرف کننده برزیل اظهار داشت که اقدامات اخیر اپل برخلاف حقوق مشتریان خواهد بود و این مجموعه پرطرفدار باید شارژرها که یک قطعه اساسی به حساب می‌آیند را در جعبه آیفون ۱۲ قرار دهد.”

این آژانس دولتی برزیلی اظهار داشته شرکت اپل مدارک کافی برای پشتیبانی از ادعای خود را ارائه نکرده و مقامات نتوانستند دلایل عدم ارائه شارژر با گوشی را بپذیرند. هم اکنون شرکت اپل باید اقدامات خود برای آینده بازار برزیل را مشخص کند. اگر این مجموعه در ارائه برنامه‌های آینده خودداری کند آژانس عمومی حمایت از مصرف کننده برزیل می‌تواند برای اپل جریمه نقدی در نظر بگیرد. در حالی که اکنون فقط برزیل با اقدامات اپل به مشکل برخورده اما پیش‌بینی می‌شود با گذر زمان دیگر کشورها نیز شکایات خود از ابرقدرت فناوری را اعلام کنند.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل