ارور موبایل

برنامه سامسونگ برای عرضه میان‌ رده‌های خود در آینده

برنامه‌های آینده سامسونگ

به تازگی یکی از خبرگزاری‌های فناوری خارجی دریافته است که سامسونگ اخیرا متقاضی خرید چند نام تجاری جدید در اتحادیه اروپا شده است. این اتفاق نشان می‌دهد که سامسونگ برای سال ۲۰۲۱ نقشه‌های بسیاری در سر دارد. اطلاعاتی که اکنون درباره آن صحبت می‌کنیم اسم گلکسی را نشان نمی‌دهند اما به ما از گوشی‌هایی با نام‌های A12 ،A22 A32 ،A42 ،A52 ،A62 ،A72 ،A82 و A92 در آینده این شرکت خبر می‌‌دهد.

 

انتظار نمی‌رود که این دستگاه‌ها حداقل تا پانزده ماه دیگر در قفسه‌های فروش دیده شوند در نتیجه به نظر نمی‌رسد که سامسونگ تولید هیچ‌کدام از آن‌ها را حتی آغاز کرده باشد. با در نظر گرفتن این واقعیت که سامسونگ نام‌های تجاری را از قبل برای حفظ امنیت این اسامی ثبت کرده، می‌توان نتیجه گرفت که استراتژی فعلی سامسونگ یک برنامه بلند مدت است که ظاهراً برای جلوگیری از رقابت امثال شیائومی، هواوی و سایر مارک‌های کم هزینه طراحی شده است.

در این میان، به نظر می‌رسد تمرکز این شرکت روی تلفن‌های هوشمند بعدی گلکسی A باشد. یعنی به طور خاص گلکسی A51 ،گلکسی A71 و گلکسی A91 که انتظار می‌رود طی چند ماه اول سال ۲۰۲۰، شاید در اواخر فوریه در MWC عرضه شوند. میان‌رده‌های سامسونگ همیشه جزو پرفروش‌ترین محصولات آن بوده‌اند زیرا با وجود امکانات نسبتا خوبی که دارند مقرون به صرفه نیز هستند. در دنیای گوشی‌های همراه که قیمت‌ها روز به روز در حال افزایش است واقعا چنین گوشی‌های برای افراد زیادی در جامعه که دارای سطح مالی متوسطی هستند، مناسب است.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل