ارور موبایل
دانلود نرم افزار فلش گوشی های ویوو Vivo

دانلود نرم افزار فلش گوشی های ویوو Vivo

اگر به دنبال آخرین نسخه Vivo Flash Tool هستید، به جای درستی آمده اید. در اینجا نحوه استفاده از ابزار برای برگرداندن گوشی خود به تنظیمات کارخانه را توضیح داده ایم. به آن AFTool نیز می گویند. اگر دستگاه کوالکام دارید، می توانید فایل فلش فست بوت را به جای فایل Scatter بارگذاری کنید. پس از انتخاب حالت، گوشی Vivo خود را به رایانه شخصی ویندوزی خود متصل کرده و منتظر بمانید تا دانلود کامل شود.

آخرین نسخه Vivo Flash Tool

ابزار فلش Vivo یک برنامه کاربردی است که می تواند برای فلش کردن گوشی Vivo شما استفاده شود. می‌توان از آن برای به‌روزرسانی نرم‌افزار دستگاه، بازیابی تلفن، بازنشانی داده‌های پشتیبان‌گیری و موارد دیگر استفاده کرد. با آخرین نسخه این برنامه، اکنون می توانید گوشی Vivo خود را به راحتی تغییر دهید. ابزار فلش Vivo با انواع دستگاه ها سازگار است و در زیر برای دانلود در دسترس است. پس از دانلود برنامه، حتما دستورالعمل ها را دنبال کنید تا مراحل فلش شدن کامل شود.

هنگامی که ابزار فلش Vivo را دانلود کردید، می توانید به بارگذاری سیستم عامل گوشی خود ادامه دهید. می توانید فایل Scatter را از پوشه سیستم عامل یا فایل فلش fastboot را از USB بارگیری کنید.

برای شروع چشمک زدن دستگاه خود کافی است مدل مورد نظر را انتخاب کرده و حالت مناسب را انتخاب کنید. سپس تلفن Vivo خود را با کابل USB به رایانه شخصی خود وصل کنید. پس از دانلود، چند لحظه صبر کنید تا آن را به کامپیوتر متصل کنید.

پس از دانلود Vivo Flash Tool، حتما ابتدا درایورهای لازم را نصب کنید. درایور USB ضروری است تا رایانه شما دستگاه Vivo را در حالی که در حالت فست بوت است تشخیص دهد. اگر دستگاه Vivo را با چیپست MT65xx فلش می کنید، درایور MT65XX USB VCOM ضروری است. پس از نصب هر دو، می توانید شروع به فلش زدن کنید. لازم است به یاد داشته باشید که از داده های تلفن خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و مطمئن شوید که از یک منبع قابل اعتماد استفاده می کنید.

AFTool دانلود آخرین نسخه

 

اگر به دنبال برنامه ای برای فلش گوشی هوشمند یا تبلت Vivo خود هستید، Vivo Flash Tool یک راه حل عالی است. این برنامه به صورت رایگان در اینترنت موجود است و می توان از آن برای فلش اکثر مدل های Vivo و همچنین رام های کاستوم فلش و آخرین نسخه های فریمور استفاده کرد.

برای دانلود آخرین نسخه Vivo Flash Tool ابتدا باید یک سیستم عامل داشته باشید. اگر رایانه شخصی ویندوزی دارید، باید این ابزار را از وب سایت رسمی آن دانلود کنید. فرآیند دانلود بسیار آسان است و پس از اتمام آن، می توانید دستگاه Vivo خود را فلش کنید. پس از اتمام فرآیند دانلود، ابزار از شما می خواهد که کاستوم رام یا سیستم عامل مورد نظر را انتخاب کنید. سپس، به سادگی حالت عملیاتی را که مناسب دستگاه شماست انتخاب کنید.

فلش تول در فرمت zip موجود است، به این معنی که با ویندوز XP و ویستا سازگار است. برای استخراج فایل ها می توانید فایل ZIP را با WinRAR یا WinZip باز کنید.

امکانات

  • فلش و سرویس گوشی های هوشمند و تبلت های MTK.
  • فلش و سرویس گوشی های هوشمند و تبلت های کوالکام.
  • پشتیبان گیری از اطلاعات و بازیابی
  • ابزار AF
  • پرس و جو استاندارد اپراتورهای تلفن همراه
  • پرس و جو فرکانس حامل.
  • تلفن های همراه Vivo برای پرس و جو.
  • رایگان برای دانلود.
  • آسان برای استفاده.
  • IMEI را تعمیر کنید.

سیستم عامل ویندوز پشتیبانی شده:

ویندوز 7
ویندوز 8
ویندوز 8.1
ویندوز XP

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل