ارور موبایل
راه ساده برای تغییر یا بازنشانی رمز عبور اینستاگرام

راه ساده برای تغییر یا بازنشانی رمز عبور اینستاگرام

رمز اینستاگرام خود را فراموش کرده اید؟

برای دسترسی مجدد به حساب کاربری خود می توانید به راحتی رمز عبور فراموش شده اینستاگرام را بازنشانی و تغییر دهید. تا زمانی که به آدرس ایمیل یا شماره تلفن مرتبط با حساب خود دسترسی دارید، می توانید رمز عبور خود را از صفحه ورود به سیستم در Android، iPhone و iPad یا در وب در Instagram.com بازنشانی کنید. اگر حساب شما به فیس بوک پیوند داده شده است، همیشه می توانید با انتخاب گزینه فیس بوک ورود به صفحه در صفحه ورود، وارد اینستاگرام شوید.

 

  • در Android، روی دریافت کمک برای ورود به سیستم ضربه بزنید. نام کاربری، تلفن یا ایمیل خود را وارد کنید، سپس برای دریافت پیوند بازنشانی رمز عبور، روی Next ضربه بزنید.
  • در iOS، روی Forgot Password؟ و نام کاربری، تلفن یا ایمیل خود را وارد کنید. کد ارسال شده از طریق متن را وارد کنید یا روی پیوند بازنشانی رمز عبور ارسال شده از طریق ایمیل کلیک کنید.
  • هنگام استفاده از رایانه خود، به وب سایت اینستاگرام بروید. روی فراموشی رمز عبور کلیک کنید؟ و نام کاربری، شماره تلفن یا ایمیل خود را وارد کنید تا پیوند بازنشانی رمز عبور دریافت کنید.

 

اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی یا تبلت خود باز کنید.

  • اینستاگرام برای اندروید در فروشگاه گوگل پلی در دسترس است.
  • اگر قبلاً وارد سیستم شده‌اید و می‌خواهید رمز عبور خود را تغییر دهید، روی نماد نمایه در پایین ضربه بزنید، روی منو در بالا سمت راست ضربه بزنید و به تنظیمات → حریم خصوصی و امنیت → رمز عبور بروید تا یک رمز عبور جدید ایجاد کنید.
  • اگر رمز عبور موجود خود را نمی دانید، روی تنظیم مجدد آن با فیس بوک (اگر آن را مشاهده کردید) یا رمز عبور را فراموش کرده اید ضربه بزنید؟ برای ادامه این روش

 

روی دریافت راهنمایی برای ورود به سیستم ضربه بزنید. زیر فیلدهای ورود به سیستم است.

ممکن است لازم باشد ابتدا روی ورود به سیستم ضربه بزنید.

 

 

نام کاربری، شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید. اگر آدرس ایمیل یا شماره تلفنی را وارد می‌کنید، حتماً از شماره‌ای استفاده کنید که با حساب شما مرتبط است.

  • برای تکمیل فرآیند بازنشانی رمز عبور، باید به این آدرس ایمیل یا شماره تلفن دسترسی داشته باشید.
  • اگر حساب اینستاگرام شما به فیس بوک مرتبط است، روی Log In with Facebook در پایین ضربه بزنید و سپس با حساب فیس بوک خود وارد شوید. اگر اطلاعات ورود به فیس بوک خود را نمی دانید، باید رمز عبور فیس بوک خود را تغییر دهید.

 

روی دکمه آبی رنگ Next ضربه بزنید. یکی از موارد زیر رخ خواهد داد:

  • اگر یک آدرس ایمیل وارد کرده باشید، یک لینک تایید به آن آدرس ارسال می شود.
  • اگر شماره تلفنی را وارد کرده باشید، یک لینک یا کد تأیید از طریق پیامک به آن شماره ارسال می شود.
  • اگر نام کاربری وارد کرده اید، این گزینه به شما داده می شود تا روشی را برای دریافت کد تایید خود انتخاب کنید. بسته به نحوه ثبت نام برای حساب خود، روش ها متفاوت است. روی Send an SMS ضربه بزنید تا آن را از طریق تلفن دریافت کنید یا Send an email برای دریافت آن از طریق ایمیل ضربه بزنید.

 

برای تایید روی OK ضربه بزنید. در پایین پنجره پاپ آپ قرار دارد.

 

  • روی پیوند بازنشانی رمز عبور ضربه بزنید. این شما را به صفحه ای می برد که در آن می توانید رمز عبور جدیدی را برای حساب خود وارد کنید.
  • اگر پیام متنی شما به جای لینک حاوی کد است، آن را در فضای خالی اینستاگرام وارد کنید و برای تایید آن روی Next ضربه بزنید.

رمز عبور جدید خود را دو بار وارد کنید. شما آن را در دو فیلد متنی فهرست شده در این صفحه وارد خواهید کرد.

 

روی پیوند بازنشانی رمز عبور ضربه بزنید

 

 

روی Reset Password ضربه بزنید. در پایین صفحه است. اکنون که رمز عبور شما بازنشانی شده است، می توانید وارد اینستاگرام شوید.

 

 

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل