ارور موبایل
چگونه در اینستاگرام معروف شویم ؟

چگونه در اینستاگرام معروف شویم ؟

اینستاگرام قبلاً برای برقراری ارتباط با دوستان شما کار می کرد، اما اخیراً دنده خود را تغییر داده است. اکنون، می‌توانید از آن برای یافتن افراد دیگری که علایق، سرگرمی‌ها و علایق مشابهی برای به اشتراک گذاشتن داستان خود دارند، استفاده کنید. برخی از افراد حتی موفق شده اند اینستاگرام را به شغل تمام وقت خود تبدیل کنند و از معاملات برند و تعامل برای کسب درآمد IRL استفاده کنند. اگر اشتراک‌گذاری استوری خود برای مخاطبان انبوه در اینستاگرام برای شما جذاب به نظر می‌رسد، می‌توانید با جامعه خود ارتباط برقرار کنید و با دیگران ارتباط برقرار کنید و در عین حال همیشه به خودتان وفادار بمانید.

 

چیزهایی که باید بدانید

  • برای افزایش شانس خود برای معروف شدن در اینستاگرام، باید جایگاهی پیدا کنید و یک انجمن توسعه دهید.
  • با ارسال به‌روزرسانی‌های مداوم و شروع مکالمه، فالوورها را درگیر کنید.
  • با برندها از طریق حمایت های مالی برای قرار گرفتن در معرض و تجربه کار کنید

توسعه جایگاه شما

بفهمید که به چه چیزی علاقه دارید. اکثر اینفلوئنسرهای اینستاگرام فقط برای لایک و فالو کردن پست نمی‌گذارند، بلکه این کار را برای به اشتراک گذاشتن استوری‌ها و دیدگاه‌های خود انجام می‌دهند. بنشینید و به این فکر کنید که چرا می‌خواهید به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید و چه چیزی را می‌توانید به‌عنوان یک تأثیرگذار اینستاگرام روی میز بیاورید.

شما ممکن است علاقه زیادی به عکاسی داشته باشید، در این صورت می‌توانید عکس‌ها و سبک‌های مختلف را آپلود کنید تا به دیگران آموزش دهید که چگونه عکس‌هایتان را گرفته‌اید.

شاید شما واقعاً به مد و آرایش علاقه دارید، بنابراین می خواهید با سایر کاربران ارتباط برقرار کنید تا ایده ها و الهام جدیدی پیدا کنید.

اکانت های برتر اینستاگرام را بررسی کنید

اکانت های برتر اینستاگرام را بررسی کنید تا ببینید چه چیزی کار می کند. همیشه ارزش این را دارد که به حساب های بزرگتر در اینستاگرام نگاهی بیندازید تا ببینید چه کاری را درست انجام می دهند. سعی کنید حساب‌هایی را که می‌شناسید و دوست دارید جستجو کنید تا ببینید چقدر پست می‌کنند، چه نوع پست‌هایی می‌گذارند و از کدام هشتگ استفاده می‌کنند.

می‌توانید با هشتگ‌های مورد علاقه خود جستجو کنید تا حساب‌هایی را با علایق خاص خود در ذهن پیدا کنید.

 

جایگاه خود را پیدا کنید به این فکر کنید که چه چیزهایی را می توانید به پلتفرم اینستاگرام اضافه کنید که افراد دیگر قبلاً انجام نمی دهند. شاید یک وبلاگ غذایی با یک پیچ و تاب خنده دار راه اندازی کنید، مانند استفاده از غذاهای باقی مانده برای تهیه دستور العمل های جدید. یا شاید یک وبلاگ مد دارید که لباس های قدیمی را به لباس های تازه و جدید تبدیل می کند. هر چه هست، سعی کنید چیزی را بیابید که شما را متمایز کند تا در میان جمعیت گم نشوید.

مطمئن شوید چیزی را انتخاب می کنید که واقعاً به آن علاقه دارید. هر چه بیشتر عاشق کاری باشید که انجام می دهید، کمتر احساس کار می کنید.

 

یک عکس پروفایل شخصی آپلود کنید،

نه یک لوگو. حتی اگر می‌خواهید برندی را در اینستاگرام راه‌اندازی کنید، لوگوها تمایل دارند فالوورها را خاموش کنند. در عوض، یک عکس نمایه انتخاب کنید که همزمان چهره و شخصیت شما را نشان دهد. این احساس شخصی‌تر می‌کند و به دنبال کنندگان شما اجازه می‌دهد بدانند که شما نیز یک فرد واقعی هستید.

 

مطمئن شوید که عکس نمایه شما واضح و در فوکوس با نور خوب است.

این می تواند یک سلفی یا یک پرتره باشد به شرطی که شما بهترین ظاهر و احساس خود را داشته باشید

اگر هنوز یک حساب کاربری اینستاگرام ندارید، می توانید با دانلود برنامه از اپ استور، آن را به سرعت تنظیم کنید

 

به یک موضوع بچسبید.

این مفهومی مشابه پیدا کردن جایگاه خود و پر کردن آن است. وقتی مردم شما را دنبال می‌کنند، احتمالاً انتظار دارند پست‌های مشابهی با آنچه قبلاً انجام داده‌اید داشته باشند، بنابراین وقتی موضوعی را انتخاب کردید، آن را دنبال کنید.

  • لازم نیست همه عکس‌های شما یکسان به نظر برسند، اما باید احساس منسجمی داشته باشند.
  • ایا شما شکمو هستی؟ سپس روی عکس های مربوط به غذا تمرکز کنید.
  • آیا شما اهل مد هستید؟ روی رنگ ها، سبک ها و روندها تمرکز کنید.
  • آیا بازی یا سری کتاب خاصی را دوست دارید؟ از آن عکس های خلاقانه بگیرید و در اینستاگرام منتشر کنید

 

محتوای واقعی و معتبر ارسال کنید.

وقتی کسی شما را دنبال می‌کند، می‌خواهد از طریق پست‌هایتان با شما و آنچه که می‌گویید ارتباط برقرار کند. از حساب اینستاگرام خود برای ایجاد داستانی خلاقانه، بدیع و صادقانه استفاده کنید. «کلیف‌هنگرز» را به عکس‌های خود اضافه کنید تا طرفداران را برای اطلاعات بیشتر برگردند.

  • به عنوان مثال، می توانید سفرهای خود به یک مکان جدید، شمارش معکوس برای یک رویداد مهم یا سفر خود با یک حیوان خانگی جدید را مستند کنید.
  • گفتن داستان شما برای هر حساب اینستاگرام متفاوت به نظر می رسد، بنابراین می توانید آن را مطابق با نیازهای خود شخصی سازی کنید.
  • شخصی شدن با فالوورها به آنها کمک می کند که شما را به عنوان یک شخص واقعی ببینند، نه فقط یک حساب کاربری.

 

عکس های با کیفیت بالا بگیرید.

اینستاگرام در هسته خود یک برنامه اشتراک گذاری عکس است، بنابراین تصاویر شما در اینجا بسیار مهم هستند. مطمئن شوید که از یک دوربین با کیفیت استفاده می‌کنید (یک گوشی هوشمند مدل جدیدتر این کار را انجام می‌دهد) و تصاویر شما واضح و فوکوس هستند.

اگر از خودتان عکس می‌گیرید، یک سه‌پایه تهیه کنید تا بتوانید تلفن خود را روی تایمر تنظیم کنید.

 

یک سری عکس بگیرید،

اما فقط بهترین ها را پست کنید. کیفیت بر کمیت، درست است؟ وقتی تصمیم می‌گیرید از چیزی عکس بگیرید، از گرفتن تعداد زیادی عکس دریغ نکنید، اما آن‌هایی را که خوب به نظر نمی‌رسند حذف کنید. پیروان تو سزاوار بهترین ها هستند، پس آنچه را که سزاوارشان است به آنها بده!

  • همیشه گرفتن بیش از حد عکس بهتر از کافی نیست.
  • از خلاقیت با آن نترسید! زوایای مختلف و فوکوس‌ها را امتحان کنید تا عکس‌های جدید و جالب پیدا کنید.

 

از یک برنامه ویرایش عکس جداگانه استفاده کنید.

ابزارهای ویرایش داخلی اینستاگرام خوب هستند، اما تا حدودی محدود هستند. برنامه های دیگری وجود دارند که می توانند عمق بیشتری به محتوای شما اضافه کنند. یک ویرایشگر عکس با بازبینی خوب از فروشگاه برنامه نصب کنید و جان تازه ای به فید خود بدهید.[9]

VSCO Cam، Adobe Lightroom، Prisma، Aviary یا Snapseed را برای ویرایش عکس با کیفیت بالا امتحان کنید.

این برنامه‌های ویرایش به شما اجازه می‌دهند با کادر، فوکوس، هایلایت‌ها، سایه‌ها و بسیاری موارد دیگر مشکل پیدا کنید. با هر کدام بازی کنید تا زمانی که بفهمید چه چیزی را بیشتر دوست دارید.

 

از فیلترها کم استفاده کنید.

آیا تا به حال به عکسی در فید خود پیمایش کرده اید که آنقدر فیلتر داشته باشد که به سختی بتوانید بگویید چیست؟ آن پست‌ها خیلی جذاب نیستند، زیرا در حال پنهان کردن چیزی هستند که در عکس وجود دارد. شما قطعاً می‌توانید روی عکس‌های خود فیلتر قرار دهید، اما این کار را با ظرافت انجام دهید و هرگز از بیش از یک فیلتر استفاده نکنید.

  • داشتن رنگ‌ها و افکت‌های یکنواخت روی بیشتر عکس‌های شما، راه بسیار خوبی برای ایجاد زیبایی‌شناسی است.
  • برخی از کاربران اینستاگرام ترجیح می دهند هرگز از فیلترها به عنوان راهی برای برجسته کردن زیبایی طبیعی عکس های خود استفاده نکنند.

 

یک زیرنویس هوشمندانه اضافه کنید.

هنگامی که یک عکس درجه یک دریافت کردید، وقت آن است که مخاطبان خود را از طریق نوشتن درگیر کنید. چند دقیقه به آنچه می خواهید بگویید فکر کنید و یک عنوان متفکرانه و جذاب بنویسید که داستان شما را بازگو کند. همه چیز در مورد واقعی و معتبر بودن است، بنابراین از کمی شخصی شدن نترسید.

می‌توانید داستان پشت عکس، چرایی عکس گرفتن یا آنچه درست قبل یا بعد از آن اتفاق افتاده را بگویید.

 

 

از ویژگی استوری اینستاگرام برای اشتراک گذاری لحظات استفاده کنید.

اینستاگرام با الهام از اسنپ چت، اکنون به کاربران اجازه می دهد عکس ها و ویدیوهایی را که در 24 ساعت ناپدید می شوند، پست کنند. استوری‌ها در فید اینستاگرام شما ذخیره نمی‌شوند، بنابراین از این ویژگی برای به اشتراک گذاشتن همه مواردی که کاملاً با بقیه حساب شما مطابقت ندارند، استفاده کنید. داستان های شما در بالای فیدهای دنبال کنندگان شما ظاهر می شود.

  • هنوز هم می‌توانید لحظاتی را به اشتراک بگذارید که متناسب با جایگاه شماست که دنبال‌کنندگانتان به آن علاقه دارند، اما عکس‌ها نباید با کیفیت باشند.
  • قرقره های ذخیره شده ای را که می سازید به اشتراک بگذارید و آنها را به استوری خود اضافه کنید.

 

از هشتگ های مرتبط استفاده کنید.

به آنچه که ترند است توجه کنید و از هشتگ در تمام عکس های خود استفاده کنید. بسیاری از کاربران اینستاگرام هشتگ‌ها را جستجو می‌کنند تا کاربران جدیدی را برای دنبال کردن پیدا کنند—استفاده از هشتگ‌های مناسب تضمین می‌کند که افرادی که به دنبال نوع محتوای شما هستند می‌توانند شما را پیدا کنند.

  • برای مثال، شخصی که عکس‌هایی از ماجراجویی‌های پیاده‌روی در شمال غربی اقیانوس آرام ارسال می‌کند، ممکن است از برچسب‌هایی مانند #پیاده‌روی، #روش، #کاوش، #کمپینگ، و #mtranier استفاده کند.
  • کسی که تصاویر خود را به اشتراک می‌گذارد ممکن است از هشتگ #تصویرگران، #هنرمندان در اینستاگرام، #penandink و #womanartists استفاده کند.
  • همچنین می توانید هشتگ خود را با استفاده از نام یا دسته حساب اینستاگرام خود ایجاد کنید، سپس از فالوورهای خود بخواهید که از هشتگ در پست های خود نیز استفاده کنند.
  • مطمئن شوید که هشتگ‌هایتان مرتبط هستند و به یاد داشته باشید که نمی‌توانید بیش از 30 هشتگ استفاده کنید. اگر از هشتگ‌های زیادی استفاده می‌کنید که ربطی به عکس شما ندارند، اینستاگرام ممکن است پست شما را به‌عنوان هرزنامه پرچم‌گذاری کند.

 

از هشتگ های مرتبط استفاده کنید.

 

 

اکانت های مشابه اینستاگرام را دنبال کنید.

کاربران اینستاگرام را که از عکس‌هایشان لذت می‌برید پیدا کنید و آنها را به لیست فالو خود اضافه کنید. سعی کنید هر بار که وارد اینستاگرام می‌شوید، عکس‌ها را کامنت بگذارید و لایک کنید تا با افرادی که دنبال می‌کنید ارتباط برقرار کنید. محبوب شدن در اینستاگرام بدون تعامل با دیگران و معامله لایک با آنها بسیار سخت است و زمان زیادی نمی برد.

سعی کنید چیزی مبهم یا نامربوط در مورد پست شخص دیگری نظر ندهید. در مورد نوع نظری که می خواهید دریافت کنید فکر کنید، سپس چیزی مشابه بنویسید.

 

حساب اینستاگرام خود را به فیس بوک پیوند دهید.

شما به احتمال زیاد تعدادی از دوستان دارید که مایلند شما را دنبال کنند. دوستان فیس بوک خود را در اینستاگرام دنبال کنید تا امیدواریم تعدادی فالوور جدید که شما را IRL می شناسند به دست آورید.

اگر واقعاً با کسی دوست هستید، حتی می‌توانید از او بخواهید که در استوری اینستاگرامش شما را استوری نماید.

 

عکس ها را از اینستاگرام در سایر حساب های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

هنگام ارسال یک عکس جدید، روی گزینه رسانه اجتماعی دلخواه خود در زیر “اشتراک گذاری” ضربه بزنید و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. این عکس اینستاگرام شما را پست می‌کند و به فالوورهای شما در پلتفرم‌های دیگر این شانس را می‌دهد که شما را در اینستاگرام دنبال کنند.

این همچنین می تواند به دوستان و خانواده شما در فیس بوک فرصتی بدهد تا محتوای اینستاگرام شما را ببینند.

 

محتوایی را ارسال کنید که فقط در اینستاگرام شما در دسترس است.

در حالی که اشتراک گذاری برخی از عکس های اینستاگرام در فیس بوک یا وبلاگ شما می تواند فالوورهای جدیدی را جذب کند، برخی از مطالب را منحصر به اینستاگرام نگه دارید. به دنبال کنندگان فیس بوک یا وبلاگ خود یادآوری کنید که باید اینستاگرام شما را برای عکس های مختلف دنبال کنند. اجازه دهید حساب اینستاگرام شما جایی باشد که مردم بتوانند جنبه دیگری از شما را بشناسند.

اگر تمام محتوای خود را در جای دیگری پست می کنید، مردم انگیزه ای برای دنبال کردن حساب اینستاگرام شما نخواهند داشت.

 

فالوورهای خود را تشویق کنید تا دوستان خود را تگ کنند.

اگر مطلب خنده‌داری پست می‌کنید، آن را با چیزی مانند «سه دوستی که فکر می‌کنند این موضوع خنده‌دار است را تگ کنید!» وقتی مردم دوستان خود را روی عکس‌های شما تگ می‌کنند، دوستانشان عکس شما را می‌بینند و معمولاً آن را دوست دارند یا شروع به دنبال کردن شما می‌کنند.

همچنین می‌توانید زیرنویس‌هایی مانند «کسی را که این لباس را تکان می‌دهد تگ کنید» یا «کسی را که امروز نیاز به خنده دارد را تگ کنید».

 

هنگام ارسال عکس، برچسب جغرافیایی موقعیت مکانی خود را در نظر بگیرید.

برچسب‌گذاری جغرافیایی، پیوند موقعیت مکانی را به بالای عکس‌های اینستاگرام شما اضافه می‌کند و به افراد امکان می‌دهد مکان شما را ببینند و سایر عکس‌های گرفته شده در آن مکان را مشاهده کنند. این یک راه عالی برای جذب فالوورهای جدید است، اما به یاد داشته باشید که برچسب‌های جغرافیایی موقعیت مکانی شما را با تمام دنیا به اشتراک می‌گذارند. هنگامی که در خانه یا هر جای دیگری هستید که نمی‌خواهید شخصاً آن را پیدا کنید، از برچسب‌گذاری جغرافیایی خودداری کنید.

این یک عملکرد عالی برای استفاده در عکس های طبیعت است تا همه بدانند کجا هستید و از چه چیزی عکاسی می کنید.

 

تعامل با فالوورهای خود را برای رشد حساب خود تقویت کنید.

گرفتن فالوور عالی است، اما گرفتن فالوورهایی که عکس های شما را لایک کنند و روی آنها نظر بگذارند حتی بهتر است. وقتی مردم پست‌های شما را لایک می‌کنند و روی آن‌ها نظر می‌دهند، اینستاگرام به‌طور خودکار آن‌ها را به افراد بیشتری نشان می‌دهد و در نتیجه برند شما را رشد می‌دهد.

به همین دلیل است که هرگز نباید دنبال کننده های جعلی را فقط برای افزایش تعداد خود خریداری کنید. فالوورهای جعلی با محتوای شما درگیر نمی شوند، بنابراین برای رشد حساب شما خیلی مفید نیستند.

 

به طور مداوم به روز کنید.

هرچه تعداد دفعات ارسال پست بیشتر باشد، فالوورهای بیشتری به دست خواهید آورد. فالوورهایتان شما را دنبال کردند زیرا می‌خواهند محتوای شما را ببینند، بنابراین در پست کردن ثابت قدم باشید، اما زیاده روی نکنید.

  • اگر آسان‌تر است، می‌توانید سعی کنید یک برنامه زمان‌بندی پست ایجاد کنید و به آن پایبند باشید.
  • اگر روزانه بیش از 2 تا 3 عکس یا ویدیو ارسال می کنید، به جای آن از استوری اینستاگرام استفاده کنید تا فیدهای فالوورهای خود را شلوغ نکنید.

 

مکالمه را با فالوورهای خود شروع کنید.

هنگام ارسال عکس، شرحی اضافه کنید که حاوی یک سوال برای دنبال کنندگان شما باشد. سوال را چیزی متفکرانه یا خنده دار کنید. هرچه افراد بیشتری به سؤال شما پاسخ دهند، پست شما محبوب‌تر خواهد بود.

  • اگر قهوه صبح خود را پست می کنید، از فالوورهای خود بپرسید که سفارش قهوه معمول آنها چیست.
  • اگر در حال پست آرایش هستید، از فالوورهای خود بپرسید که نظر آنها در مورد محصول جدیدی که استفاده کرده اید چیست.
  • اگر عکسی از طبیعت منتشر می کنید، از فالوورهای خود بپرسید که دوست دارند کجا سفر کنند.

 

به افرادی که روی عکس های شما نظر می دهند پاسخ دهید.

برای پاسخگویی مستقیم به آنها، علامت “@” را تایپ کرده و نام اینستاگرام آنها را تایپ کنید. این به همه نشان می دهد که شما روی زمین هستید و مایل به تعامل با طرفداران خود هستید.

همچنین ممکن است مفید باشد که نظراتی را که دیگران برای شما گذاشته‌اند نیز لایک کنید، مخصوصاً زمانی که نمی‌توانید پاسخی کتبی برای دادن آن فکر کنید.

 

سایر کاربران اینستاگرام را در کپشن خود ذکر کنید.

برای مثال، اگر در یک رستوران عکس می‌گیرید، نام اینستاگرام رستوران (به عنوان مثال @errormobile.ir) را در کپشن ذکر کنید. اگر چیزی را مشاهده کردید که شما را به یاد کاربر دیگری در اینستاگرام می‌اندازد، عکسی بگیرید و آن را با شرحی مانند «[user]@ به تو فکر کردم» منتشر کنید. اگر خوش شانس باشید، آن کاربر ممکن است پست شما را در داستان خود به اشتراک بگذارد و به شما تعامل بیشتری بدهد.

همچنین می‌توانید برندها را در پست‌های خود تگ کنید تا عکس شما را ببینند.

 

یک مسابقه ترتیب دهید. اگر ایده خلاقانه و تعدادی طرفدار دارید،

با اهدای جایزه در ازای لایک و فالو، جامعه خود را رشد دهید. جایزه ای را انتخاب کنید که ارزش برنده شدن را داشته باشد، عکس آن را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و سپس فالوورهای خود را تشویق کنید که عکس را لایک کنند تا وارد شوند. وقتی مسابقه به پایان رسید، یک فالوور تصادفی برای برنده شدن جایزه انتخاب کنید.

فالوورهای خود را تشویق کنید تا دوستان خود را تگ کنند تا آنها نیز بتوانند در مسابقه شما شرکت کنند.

 

با برندها کار کنید تا دنبال کنندگان خود را افزایش دهید.

کار با برندها یک راه عالی برای جذب فالوور و تعامل بیشتر است، و حتی می‌تواند به شما کمک کند تا زمانی که دنبال‌کننده‌های زیادی پیدا کردید، از پست‌هایتان درآمد کسب کنید. معمولاً، برند پست شما را در استوری یا فید خود به اشتراک می‌گذارد، بنابراین شما به مخاطبان جدید و گسترده‌تری دست خواهید یافت.

اگر تازه شروع به کار کرده اید، ممکن است مجبور شوید برای مشارکت به برندها نزدیک شوید. با رشد حساب شما، می توانید شروع به دریافت پیشنهادات از شرکت ها و مارک های مختلف کنید.

 

با ارتباط با برندهای کوچکتر شروع کنید.

شرکت‌هایی که تعداد زیادی فالوور در اینستاگرام ندارند ممکن است بدون توجه به هر اتفاقی از تبلیغ شما سپاسگزار باشند، اگرچه احتمالاً نمی‌توانند هزینه زیادی (یا هر چیز دیگری) به شما بپردازند. با این حال، زمانی که تازه شروع به کار می کنید، دسترسی به این برندهای خرد می تواند به شما کمک کند فالوورهای بیشتری داشته باشید و جذابیت بیشتری کسب کنید.

اگر شرکت نتواند با پول نقد به شما جبران کند، در عوض اغلب یک محصول رایگان دریافت خواهید کرد.

 

پرداخت خود را با مارک های بزرگتر مذاکره کنید.

همانطور که دنبال کنندگان خود را افزایش می دهید، ممکن است شرکت های بزرگتر و معتبرتر برای تبلیغ محصولات خود به شما مراجعه کنند. شما می توانید از تعداد فالوورها، فعالیت های تعامل و رژیم پست خود برای درخواست پرداخت در ازای پست های خود استفاده کنید. مطمئن شوید که می‌دانید باید چند پست ارسال کنید و آیا مایلند که پست‌های مربوط به رقبای خود را ارسال نکنید یا نه.

همیشه قرارداد را به صورت کتبی بگیرید!

 

پست های خود را صادقانه نگه دارید حتی اگر برای شخص دیگری تبلیغ می کنید،

مهم است که فالوورهای شما اعتماد خود را به شما از دست ندهند. فقط برای برندهایی که دوست دارید و به آنها اعتماد دارید تبلیغ کنید تا بتوانید بهترین ها را به دنبال کنندگان خود توصیه کنید. اگر چیزی را دوست ندارید، به احتمال زیاد، فالوورهای شما نیز چنین نخواهند داشت.

شما باید پست خود را با #تبلیغ هشتگ کنید تا فالوورهای شما بدانند که برای تبلیغ یک محصول به شما پول می‌دهند.

 

 

 

 

 

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل