ارور موبایل

ساخت نسخه FE 5G گوشی Galaxy S20 رسما تایید شد

آخرین پرچمدار عرضه شده از سری S شرکت سامسونگ، Galaxy S20 نام دارد که چند ماه پیش و با قابلیت‌های بسیار چشمگیری در بخش دوربین، وارد بازار شد. از زمان عرضه گوشی Galaxy S20 در بازار شایعاتی درباره عرضه نسخه‌های مختلفی از این گوشی به ویژه در بخش پشتیبانی از فناوری ارتباطی 5G این گوشی در فضای مجازی منتشر شد. اما به تازگی اخباری در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند شرکت سامسونگ قصد دارد نسخه Fan Edition این گوشی را در آینده‌ای نزدیک وارد بازار کند.

سازمان TEENA که مجوز‌های لازم برای عرضه گوشی‌های هوشمند در بازار را صادر می‌کند، به تازگی اعلام کرده که شرکت سامسونگ توانسته است امتیازات لازم برای گوشی جدیدی را بدست آورد که نام تجاری آن SM-G7810 است و از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند. گفتنی است این گوشی همان Samsung Galaxy S20 FE 5G بوده که در چند وقت اخیر شایعات زیادی درباره آن در فضای مجازی منتشر شده بود.”

اطلاعات سخت افزاری گوشی Samsung Galaxy S20 FE 5G

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی مذکور از یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند و باتری استفاده شده در آن به نسبت سایر گوشی‌های موجود در بازار در گروه میان رده و با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت قرار می‌گیرد. این گوشی از شارژ سریع ۱۵ واتی استفاده می‌کند که سرعت شارژ قابل قبولی دارد؛ گوشی Samsung Galaxy S20 FE 5G از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند.”

پردازنده استفاده شده در این گوشی Snapdragon 865 خواهد بود که از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند. دوربین استفاده شده در این گوشی به صورت سه گانه و از لنز‌های ۱۲، ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده است؛ قدرت زوم در نسخه 5G این گوشی حدود سه برابر است. با این حال هنوز سامسونگ تاریخ دقیقی برای معرفی یا عرضه این گوشی در بازار اعلام نکرده است و باید تا زمان اعلام رسمی سامسونگ منتظر ماند.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل