ارور موبایل

قدرتمند و ارزان، پرچمداران جدید ویوو iQOO معرفی شدند

مشخصات گوشی‌های iQOO Pro و iQOO Pro 5G

هر دوی گوشی‌های iQOO Pro و iQOO Pro 5G دارای صفحه نمایش ۶.۴۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ هستند. این صفحه نمایش دارای یک پنل سوپر آمولد لمسی است زیر آن یک حسگر اثر انگشت، برای امنیت دستگاه، تعبیه شده است. درون هر دوی این گوشی‌ها نیز یک تراشه +Snapdragon 855 به عنوان پردازنده دستگاه قرار داده شده است.

در بخش دوربین نیز مانند باقی ویژگی‌ها ما شاهد یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.79 هستیم که در کنار یک لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. دوربین سلفی این گوشی‌ها نیز ۱۲ مگاپیکسلی بوده و دیافراگم آن f/2.0 است. انرژی دستگاه از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری تامین می‌شود و از شارژ ۴۴ واتی بسیار سریع پشتیبانی می‌کند.

پیکربندی و قیمت‌ iQOO Pro و iQOO Pro 5G

سیستم‌عامل این دستگاه اندروید ۹ پای است که روی آن از رابط کاربری Funtouch 9 ویوو استفاده شده است. گوشی iQOO Pro 4G با دو پیکربندی مختلف عرضه می‌شود. یکی از آن‌ها که دارای ترکیبی از یک رم ۸ گیگابایتی و یک حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است، ۴۵۱ دلار (۴۰۷ یورو) قیمت دارد. اما اگر شما یک دستگاه با رم ۱۲ گیگابایتی نیاز دارید می‌توانید با پرداخت ۴۹۳ دلار (۴۴۵ یورو) آن را به دست آورید.

گوشی iQOO Pro 5G، اما دارای سه نسخه مختلف است. سه پیکربندی مختلف ۸/۱۲۸ گیگابایت، ۸/۲۵۶ گیگابایت و ۱۲/۱۲۸ گیگابایت که به ترتیب ۵۳۶ دلار (۴۸۳ یورو)، ۵۶۴ دلار (۵۰۹ یورو) و ۵۷۸ دلار (۵۲۲ یورو) قیمت دارند. هر دوی مدل‌های 4G و 5G در رنگ‌های مشکی و آبی عرضه می‌شوند. همچنین ابعاد ۱۵۸.۷۷ در ۷۵.۷۳ در ۹.۳۲۵ میلی‌متری آن‌ها نیز با یکدیگر یکسان است. اما وزن آن‌ها با یکدیگر ۲ گرم متفاوت است. مدل 4Gوزن ۲۱۵ گرم و نسخه 5G این دستگاه ۲۱۷ گرم وزن دارد.

گوشی iQOO Pro 4G برای پیش خرید در چین آماده است و از ۳۰ آگوست ارسال آن آغاز می‌شود. اما پیش فروش نسخه 5G از فردا و به تعداد محدود آغاز می‌شود. پیش فروش برای همه در تاریخ ۲۹ آگوست آغاز شده و iQOO Pro 5G در تاریخ ۲ سپتامبر عرضه می‌شود. هیچ حرفی درمورد اینکه آیا این گوشی‌ها به کشور‌های دیگری غیر از چین عرضه می‌شوند به میان نیامده است.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل