ارور موبایل
چگونه در عکس های اینستاگرام لایک بیشتری دریافت کنیم

چگونه در عکس های اینستاگرام لایک بیشتری دریافت کنیم

آیا می خواهید لایک بیشتری در اینستاگرام داشته باشید؟

اگر عکس‌ها و ویدیوهای عالی را در اینستاگرام ارسال می‌کنید، اما نرخ تعامل مورد نظر خود را دریافت نمی‌کنید، ممکن است استراتژی ارسال شما نیاز به اصلاح کمی داشته باشد. ما چندین تاکتیک آزمایش شده و واقعی برای افزایش لایک اینستاگرام شما پیدا کرده ایم، خواه حساب کاربری شما عمومی باشد یا خصوصی، تجاری یا شخصی. برای یادگیری راه‌های سریع و آسان برای افزایش لایک اینستاگرام خود، ادامه مطلب را بخوانید!

 

محتوایی ایجاد کنید که دنبال کنندگان شما می خواهند ببینند.

خواه برای کسب و کار، علایق خاص خود، یا فقط برای دوستان خود یک حساب اینستاگرام راه اندازی می کنید، در وهله اول به محتوایی فکر کنید که دنبال کنندگان شما را به شما رساند و به بهبود آن محتوا ادامه دهید.

تکراری نباشید، اما از محتوایی که فالوورهای شما در گذشته به خوبی به آن پاسخ داده اند، دور نشوید.

پست های گذشته خود را بررسی کنید و ببینید کدام یک بیشترین لایک را به خود اختصاص داده اند و محتوای بیشتری از این قبیل را به اشتراک بگذارید!

 

عکس‌ها و پست‌های ویدیویی زیبا یا منحصربه‌فردی ایجاد کنید که مردم می‌خواهند به آن‌ها نگاه کنند.

برای گرفتن عکس های فوق العاده، لازم نیست بهترین دوربین جهان را داشته باشید، اما قطعاً می خواهید قبل از ارسال عکس هایی که تیره، دانه دار یا نامناسب در مرکز قرار دارند را ویرایش کنید.

به نمایه خود نگاهی بیندازید و ببینید پست‌های شما با هم در شبکه چگونه به نظر می‌رسند – آیا آنها با هم خوب به نظر می‌رسند؟ در نظر بگیرید که به یک طرح رنگی یا تکنیک عکاسی پایبند باشید تا برند خود را ثابت و از نظر زیبایی شناسی دلپذیر نگه دارید.

از فیلترهای خلاقانه اینستاگرام برای برجسته کردن عکس های خود استفاده کنید. سعی کنید از یک یا دو فیلتر برای همه پست‌های خود استفاده کنید تا همه چیز ثابت بماند.

علاوه بر (یا به جای) استفاده از فیلترهای اینستاگرام، از سایر برنامه‌های ویرایش عکس مانند Photoshop Express و Canva استفاده کنید تا عکس‌های خود را قبل از پست کردن کامل کنید.

 

کاربران اینستاگرام به احتمال زیاد در ساعات خاصی از روز پست ها را لایک می کنند و روی آن ها نظر می دهند.

اگر در زمان اوج تعامل پست ایجاد کنید، احتمالاً تعامل بیشتری خواهید داشت. بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام برای حداکثر تعامل، روزهای هفته است، از اواسط صبح تا اوایل بعدازظهر. به جای اشتراک‌گذاری بهترین محتوای خود در زمانی که افراد کمتری متوجه آن می‌شوند، سعی کنید در این زمان‌های اوج تعامل اینستاگرام پست بگذارید:

  • دوشنبه ها: حدود ساعت 12 شب.
  • سه شنبه ها: بین 8 صبح تا 10 صبح، با اوج نامزدی در 9 صبح.
  • چهارشنبه ها: پست هایی که در حدود ساعت 11 صبح روز چهارشنبه ایجاد می شوند، بیش از هر روز و زمان دیگری در هفته تعامل دارند!
  • پنجشنبه ها: بین 11 صبح تا 14 بعد از ظهر که ساعت 12 بعد از ظهر اوج آن است.
  • جمعه ها: نامزدی بین 7 صبح تا 2 بعد از ظهر ثابت است.
  • شنبه ها: روشن و اوایل ساعت 9 صبح بهترین زمان برای ارسال پست است.
  • یکشنبه ها: نامزدی بین 12 شب تا 8 شب ثابت است و ساعت 7 بعد از ظهر اوج است.

زمان اوج در اینستاگرام تنها یک بخش از معما است.

بسته به جایگاه، مکان و محتوای شما، فالوورهای شما ممکن است در برنامه متفاوتی قرار بگیرند! اگر نمایه سازندگان یا کسب‌وکار دارید، می‌توانید از پنل Insights خود استفاده کنید تا بفهمید چه زمانی دنبال‌کنندگان شما بیشتر از اینستاگرام استفاده می‌کنند. کافی است روی Insights در نمایه خود ضربه بزنید و تب Audience را انتخاب کنید تا بهترین زمان برای اشتراک‌گذاری محتوای جدید با دنبال‌کنندگان منحصربه‌فرد خود را بیابید.

 

هنگامی که یک پست جدید ایجاد می‌کنید،

به همان اندازه که به عکس یا ویدیویی که به اشتراک می‌گذارید توجه می‌کنید، به قسمت زیرنویس نیز توجه کنید. از فالوورهایتان سؤال بپرسید، داستانی سریع بگویید یا حقایق جالبی برای جریان دادن به گفتگو ارائه دهید. اگر کسی در پست شما معطل بماند تا کلمات شما را بخواند، احتمالاً به شما لایک می‌کند و احتمالاً نظر هم می‌دهد.

اگر شرح‌های طولانی می‌نویسید و لایک نمی‌کنید، سعی کنید طول زیرنویس را کمی به عقب برگردانید—ممکن است کوتاه، شوخ و شیرین برای برخی از مخاطبان بهتر باشد.

 

آخرین ایده پست شما چگونه می تواند یک روند فعلی را در بر بگیرد؟

آیا شعر یا عبارت خاص آهنگ خاصی در جامعه شما وجود دارد؟ راهی بیابید که جدیدترین موضوعات را در پست‌های خود بگنجانید تا به دنبال‌کنندگان خود نشان دهید که هم با رویدادهای جاری ارتباط برقرار می‌کنید و هم به آن علاقه دارید.

هنگامی که یک حلقه پست می‌کنید، به بخش «پرطرفدار» نگاه کنید تا ببینید چه صوتی در حال حاضر محبوب‌تر است.

 

در حالی که مهم است که محتوا را به طور منظم ارسال کنید،

زیاد ارسال نکنید. ارسال تنها یک بار در روز یک راه عالی برای سیر کردن فالوورهای خود بدون اینکه آنها را تحت فشار قرار دهید. اگر تعداد زیادی پست ارسال کنید (یا موارد مشابه زیادی را در مدت زمان کوتاهی پست کنید)، احتمال اینکه فالوورهای شما لایک هایی را که شایسته آن هستید، به شما بدهند کمتر خواهد بود.

اگر تعداد زیادی عکس دارید که می‌خواهید به اشتراک بگذارید، به جای ارسال یک به یک، پست‌های چرخ فلکی ایجاد کنید. پست‌های چرخ و فلک در حال حاضر بسیار محبوب هستند (گاهی اوقات به آن «عکس‌های خالی» می‌گویند) و روشی عالی برای به اشتراک گذاشتن تعداد زیادی عکس جالب بدون تحت تأثیر قرار دادن دنبال‌کنندگانتان است.

 

مردم محتوای مربوط به مردم را دوست دارند.

چه یک حساب تجاری یا شخصی داشته باشید، گفتن داستان‌های مرتبط با پست‌ها و زیرنویس‌هایتان به مردم کمک می‌کند احساس نزدیک‌تری به شما داشته باشند. به عنوان مثال، در حالی که پست کردن یک عکس از غذایی که آماده کرده اید ممکن است چند لایک داشته باشد زیرا به نظر خوشمزه می رسد، اگر خاطره ای در مورد آخرین باری که آن را تهیه کرده اید، اشتباه آشپزخانه که مرتکب شده اید، اضافه کنید، لایک های بیشتری دریافت خواهید کرد. یا سابقه شما با یک عنصر خاص.

 

قرقره های اینستاگرام به طور برجسته در سراسر اینستاگرام برجسته شده اند.

وقتی ایده‌ای برای ویدیوی ویروسی عالی دارید، آن را به‌عنوان یک حلقه ایجاد کنید تا یک پست یا داستان. حلقه‌ها نه تنها برای کاربران آسان‌تر است که با دوستان خود به اشتراک بگذارند، بلکه در صفحات کاوش کاربران نیز نمایش داده می‌شوند و کشف آن‌ها را برای افراد بسیار آسان می‌کند.

 

هشتگ های پرطرفدار و مرتبط به افراد کمک می کنند پست های شما را پیدا کنند.

هنگامی که یک هشتگ به عنوان پست خود اضافه می کنید، پست شما به صفحه آن هشتگ اضافه می شود و باعث می شود افراد به طور تصادفی با آن برخورد کنند. همیشه از 3 تا 5 هشتگ مرتبط و/یا پرطرفدار در هر پست استفاده کنید تا افرادی که هشتگ های مورد علاقه خود را جستجو می کنند یا دنبال می کنند، محتوای شما را پیدا کنند.

حساب‌های مشابه خود را بررسی کنید تا ببینید از کدام هشتگ‌ها استفاده می‌کنند. آن هشتگ ها را کاوش کنید و ببینید آیا محتوای شما مناسب است یا خیر. اگر چنین است، آن هشتگ ها را به کارنامه خود اضافه کنید!
هشتگ های Niche بهتر از هشتگ های عمومی کار می کنند. به عنوان مثال، اگر شما یک تأثیرگذار زیبایی هستید، پست های شما ممکن است در هشتگ #beauty گم شوند. به‌جای آن برچسب‌های خلاقانه‌تری مانند #زیبایی تمیز، #زیبایی پاییز، #مقایسه‌کننده، #موی طبیعی، یا #مراقبت از پوست را امتحان کنید.

 

پست های دیگران را لایک کنید و نظر بدهید.

به کاربران اینستاگرام نشان دهید که شما یکی از اعضای فعال انجمن هستید و آنها به طور مشابه پاسخ خواهند داد.برای کاوش در صفحات فالوورها، افراد متقابل و افرادی با علایق مشترک خود وقت بگذارید و برخی از پست های اخیر آنها را لایک کنید. تعجب خواهید کرد که چقدر سریع لایک دریافت می کنید!

 

مطمئن شوید که دنبال کنندگان فیس بوک، توییتر و وبلاگ شما پست های اینستاگرام شما را از دست نمی دهند.

می‌توانید پست‌های اینستاگرام خود را در وبلاگ یا وب‌سایت خود جاسازی کنید تا راه دیگری را به مردم بدهید تا عکس‌های شما را بررسی کنند یا فقط پست‌های خود را در دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. این به همه کسانی که شما را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند این فرصت را می دهد که محتوای اینستاگرام شما را لایک کنند و نظر بدهند.

 

آیا بیشتر عکس های ثابت را به اشتراک می گذارید؟

ویدیو در فیدهای شلوغ فالوورهای شما برجسته می شود و فوراً توجه آنها را جلب می کند. اگر تعداد لایک‌های زیادی در عکس‌هایتان دریافت نمی‌کنید، سعی کنید محتوای ویدیویی خلاقانه بسازید تا به دنبال‌کنندگانتان چیز جدیدی بدهید.

 

همه حیوانات را دوست دارند.

حتی اگر اکانت شما محتوای جدی پست می‌کند، همیشه راهی برای کار کردن در موضوع سگ، گربه یا میم پرطرفدار وجود دارد تا مردم را لبخند بزند. به اشتراک گذاری مطالب خنده دار یا زیبا هر از گاهی راهی عالی برای انسانی کردن برند شما و ایجاد تمایل مردم برای زدن دکمه قلب است.

 

اکانت های اینستاگرامی مشابه اکانت خود را پیدا کنید و ببینید فالوورهای آن ها چه چیزی را دوست دارند.

دریافت ایده از کارهایی که افراد دیگر برای جذب فالوورهای خود انجام می دهند، می تواند به شما در بهبود برند و استراتژی پست خود کمک کند. در حالی که حساب‌های دیگر را بررسی می‌کنید، مطمئن شوید که محتوای افراد دیگر را لایک کرده و با آن تعامل داشته باشید – این می‌تواند برای شما فالو شود و در ازای آن مقداری لایک داشته باشید.

 

برای افزایش سریع نرخ تعامل، یک جایزه در ازای لایک ارائه دهید.

این امر به ویژه در صورتی موثر است که از طریق حساب اینستاگرام خود کسب و کاری را اداره کنید و دنبال کنندگان شما به محصولات شما علاقه مند باشند. پستی ایجاد کنید که قوانین هدایای شما را به تفصیل شرح دهد و لایک ها را تماشا کنید.

به عنوان مثال: “من یک عضویت رایگان در پایگاه داده دستور پخت خود می دهم. برای ورود، این پست را لایک کنید و با غذای مورد علاقه خود و آخرین باری که آن را خورده اید نظر دهید. من به طور تصادفی برنده ای را چهارشنبه صبح ساعت 9 صبح انتخاب می کنم.

 

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل