ارور موبایل

گوشی Poco X3 به دوربین چهارگانه مجهز است

طبق تصاویر منتشر شده از یک منبع ترکی به نام MIUI Turkiye، از آخرین نسخه سری Poco، برخی از ویژگی‌های ظاهری و قابلیت‌های گوشی‌ جدید شیائومی برای طرفداران آن مشخص شد. این شرکت درحالی قرار است Poco X3 را به‌زودی روانه بازار کند، که گفته می‌شود اولین تلفن همراه کاملا اورجینال آن از یک دوربین چهارگانه و نمایشگر تمام صفحه بهره‌ خواهد برد.”

طبق شایعات منتشر شده، انتظار می‌رود محصول جدید شیائومی تقریبا مشابه گوشی Poco X2 باشد، گوشی Poco X3 یک گوشی میان‌رده با نمایشگر تمام‌صفحه خواهد بود با این تفاوت که دارای ویژگی‌هایی بالاتر از حد متوسط در برخی قسمت‌ها است. همچنین گفته می‌شود که Poco X3 دارای یک تراشه پردازنده اسنپ‌دراگون ۷۳۲ خواهد بود و در کنار بهره‌مندی از صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز، از یک دوربین چهارگانه عقب مجهز به سنسور ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۲۰ مگاپیکسلی برای سلفی نیز پشتیبانی می‌کند.

اطلاعات باتری و قیمت گوشی Poco X3

از دیگر مشخصه‌های Poco X3 می‌توان به باتری ۴۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر ۳۳ واتی آن اشاره کرد. در تصاویر منتشر شده، هیچ اشاره‌ای به ظرفیت حافظه داخلی و رم گوشی نشده است. درصورتی که این اخبار لو رفته صحت داشته باشد، کمپانی شیائومی قرار است تا در ماه سپتامبر گوشی جدید خود را رونمایی کند. هنوز قیمتی برای این مدل گوشی اعلام نشده است. اما در مقایسه با مدل Poco X2 که زیر ۳۰۰ دلار در بازار هند عرضه شده بود ، احتمالا گوشی جدید شیائومی از قیمت بالاتری برخوردار باشد.

در هرحال X3 به‌طور غیررسمی آماده شده و قرار است رقیبی برای گوشی OnePlus Nord باشد از همین رو محصول مهمی برای شیائومی به‌ حساب می‌آید. درحالی‌که پردازنده پوگو جدید نمی‌تواند در مقابل اسنپ‌دراگون 765G به‌کار رفته در Nord حرفی برای گفتن داشته باشد، اما نسبت به آن دارای نمایشگر سریع‌تر و باتری بزرگتری است که باعث می‌شود نتوان به‌سادگی از بین این دو گوشی یکی را انتخاب کرد.”

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل