ارور موبایل

آموزش تخصصی نقشه خوانی شماتیک موبایل

آموزش تخصصی نقشه خوانی شماتیک موبایل
پشتیبانی سریع
750000 تومان

 نقشه خوانی موبایل یک حرفه در میان تعمیرکاران موبایل است تا گوشی های تلفن همراه را بدون ریسک تعمیر نمایند. از این رو تعمیرکاران موبایل به شدت با نقشه موبایل درگیر هستند و مبانی نقشه خوانی را به درستی درک نکرده اند و آشنایی با محیط شماتیک موبایل را ندارند.

شماتیک موبایل چه کاربردی دارد ؟

شماتیک در تعمیرات موبایل به شما کمک خواهد کرد تا مسیر های قطعات را به درستی تشخیص دهید و مستقیما به سراغ مشکل گوشی بروید و با مسیریابی دقیق مشکلات سخت افزاری را در کمترین زمان رفع نمایید.

آموزش نقشه خوانی شماتیک چه کمکی به شما خواهد کرد ؟

نقشه خوانی شماتیک در مرحله اول با دیدن یک فایل شماتیک شما را سر در گم خواهد نمود چرا که شما هیچ دانشی از نقشه خوانی موبایل ندارید ولی با آموزش تخصصی ما شما به راحتی نقشه خوانی موبایل را یاد خواهید گرفت. و مشکلات روز مره خود را به راحتی حل خواهید نمود.

 

پکیج آموزش نقشه خوانی موبایل

 

پکیج آموزش نقشه خوانی موبایل

در این پکیج ما به جای جای نقاط شماتیک ها اشاره نموده ایم تا بدون مشکل مسیر یابی را در مدارد برد موبایل دنبال نمایید تا به نحو احسن مشکلات را رفع نمایید.
ساده ترین آموزش نقشه خوانی موبایل

راه های زیادی برای یادگیری نقشه خوانی در بستر اینترنت وجود را ولی باید بدانید ذستیابی به یک آموزش از چندین منبع مختلف باعث سردرگمی شما در یادگیری خواهد شد. و بهترین را حل دریافت آموزش از یک منبع می باشد.

چرا باید نقشه خوانی را یاد بگیریم ؟

مثال یک نمونه : تصور کنید یک گوشی موبایل برای شما برای انجام تعمیرات سخت افزاری آمده است و این گوشی ضربه خورده است و باید شما آن را برای مشتری تعمیر نمایید .پس از باز کردن گوشی موبایل متوجه می شوید که این گوشی قطعات پرتابی و یا کنده شده دارد حال باید چه کاری انجام دهید ؟بله در اینجا شماتیک و نقشه خوانی به کمک شما خواهد آمد تا قطعه را برای شما مشخص کند که چه قطعه روی برد وجود داشته است با چه مشخصاتی و اگر شما این دانش را نداشته باشید قطعا قادر به رفع مشکل نخواهید بود.

 

پرداخت و دانلود
پشتیبانی سریع
750000 تومان
تعمیرات موبایل

توجه نمایید در صورتی که ایمیل تایید در پوشه index نبود به پوشه spam مراجعه نمایید و ایمیل خود را تایید نمایید.

تعمیرات موبایل